جدید ترین زمین های صفی آباد، 192 مجزا شده (سپاد)، حسین آباد جلدک - الهیه و شهر سبز مشهد زمین مورد علاقه خود را در مشهد پیدا کنید کار گروه تخصصی مشاورین املاک سراسری شاهرخ
باقری
09158037363
بهترین زمین های مشهد را از ما بخواهید بهترین زمین های مشهد را از ما بخواهید
نتایج جستجوی شما

آیا فروش زمینهای گلبهار مشهد کلاهبرداری است؟

ارسال شده توسط امیر باقری بر 24 دی 1401
0

سلام بر دنبال کنندگان عزیز سایت صفی آباد مشهد، این روزها ما شاهد این هستیم که برخی از رسانه‌ها برای جذب مخاطب و همچنین برای افزایش ورودی خودشون شروع به ایده پردازی و گفتن جملات نادرست می‌کنند. متاسفانه و یا خوش بختانه بازاریابی محتوای زرد همیشه جوابگو است. اما سایت صفی آباد مشهد تصمیم گرفته است، یکبار برای شما این موضوع را حل کند و پاسخ درست آن را به شما بدهید. ما چند روز گذشته تماس‌های داشتیم مبنی بر اینکه  آیا زمینهای شهر گلبهار مشهد کلاهبرداری است؟

پاسخ ما قطعا منفی است. زمینهای گلبهار دارای چند بخش مختلف است و خرید و فروش آن از لحاظ قانونی مشکلی ندارد. قیمت این زمین‌ها با توجه به جایی که قرار دارند، متفاوت است. تمامی سندهای این زمین‌ها به صورت تک برگ هولگرام دار، کد شناسه جام، کد شناسه یکتا و قابل رهگیری می‌باشند. از طرفی شما قبل از معامله و خرید نهایی می‌توانید 4 استعلام انجام دهید. شما می‌توانید از اداره ثبت، اداره منابع طبیعی، اداره دارایی و جهاد کشاورزی مشهد به سادگی استعلام بگیرید.

در نهایت به این نکته نیز توجه داشته باشید که مهم است شما از چه کسی و با چه شرایطی خریداری می‌کنید. به عنوان مثال برخی از افراد سودجود آدرس نادرستی را به شما نشان می‌دهند و یا زمین‌های گلبهار مشهد را به قیمت بالاتر به شما می‌فروشند، اما ما سایت صفی آباد مشهد تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با استفاده از متخصصین املاک در این حوزه و همچنین بررسی‌های میدانی به شما بهترین مشاوره را بدهیم. به عنوان آخرین نکته باید بیان کنم. زمانی که شما یک زمین در گلبهار مشهد خرید می‌کنید، اگر به لحاظ قانونی مشکلی داشته باشد، غیر قابل انتقال خواهد بود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان

مقایسه لیست ها