جدید ترین زمین های صفی آباد، 192 مجزا شده (سپاد)، حسین آباد جلدک - الهیه و شهر سبز مشهد زمین مورد علاقه خود را در مشهد پیدا کنید کار گروه تخصصی مشاورین املاک سراسری شاهرخ
باقری
09158037363
بهترین زمین های مشهد را از ما بخواهید بهترین زمین های مشهد را از ما بخواهید
نتایج جستجوی شما

خرید زمین در مشهد برای سرمایه گذاری

ارسال شده توسط امیر باقری بر 29 فروردین 1401
2 دیدگاه

خرید زمین در مشهد برای سرمایه گذاری یک ایده بسیار خوب برای سرمایه گذاران هوشمند مشهدی!

بسیاری از افرادی که سرمایه ای را به صورت نقدی دارند، به دنبال این هستند که بتوانند در جایی سرمایه گذاری کنند و چه چیزی بهتر از خرید زمین در مشهد برای سرمایه گذاری! اما قبل از آن باید نکات بسیار مهمی را بدانید که در ادامه به شما عزیزان توضیح میدهیم.

در این مطلب به بحث درباره خرید زمین در مشهد و پیشنهاد بهترین مناطق جهت انجام این سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

تا انتها با سایت زمین صفی آباد مشهد همراه باشید.

مطابق نظر بسیاری از کارشناسان، سرمایه گذاری در حوزه ملک و زمین مطمئن ترین و در عین حال یکی از پر بازده ترین انواع سرمایه گذاری می باشد. البته به شرط اینکه این سرمایه گذاری درست و هوشمندانه صورت گیرد. همانطور که حتما می دانید سرمایه گذاری در این حوزه همواره از افق دیدی بلندمدت برخوردار است. در واقع شما همیشه ارزش آینده یک قطعه زمین را خریداری می کنید، و نه ارزش فعلی آن را. با توجه به این نکات می توان گفت حیطه سرمایه گذاری روی ملک یک حیطه بسیار تخصصی است. در نتیجه بدون کمک متخصصان این حوزه نخواهید توانست این سرمایه گذاری را با موفقیت و به خوبی به انجام برسانید.

اگر قصد خرید زمین در مشهد برای سرمایه گذاری را دارید در این مطلب می توانید با شماری از آینده دار ترین زمین های این شهر و همچنین متخصص ترین افراد و گروه های مشاور آشنا شوید. همانطور که گفتیم ورود بدون آگاهی به حوزه سرمایه گذاری روی املاک می تواند ریسک های سنگینی را به شما تحمیل کند. در این مطلب در تلاشیم تا با ارائه به روز ترین اطلاعات و معرفی مطمئن ترین مراجع مشاوره به شما در جلوگیری از تحمل این ریسک غیر ضروری کمک برسانیم.

پیشنهاد میشود بخوانید : قیمت زمین در صفی آباد مشهد

خرید زمین در مشهد

خرید زمین در مشهد برای سرمایه گذاری اگر هوشمندانه انجام شود، میتواند بهترین فرصت سرمایه گذاری شما در مشهد باشد و سود بسیار خوبی کسب کنید.

در طول یک دهه اخیر بیشترین میزان رشد اقتصادی در اختیار کدام شهر ایران بوده است؟ تهران؟ خیر! اشتباه می کنید. آمارها حاکی از آنند که رشد گردش مالی کلانشهر مشهد در طول ده سال اخیر حدود یک و نیم برابر میزان رشد گردش مالی در کلانشهر تهران بوده است. یعنی متوسط سود سرمایه گذاری بلندمدت در کلانشهر مشهد پنجاه درصد بیشتر از متوسط سود حاصل از سرمایه گذاری در تهران بوده است. به این آمار فکر کنید.

مشهد در حال حاضر دومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران است. این شهر با اختلاف بسیار زیادی پر گردشگر ترین شهر ایران نیز هست. اما علاوه بر اینها رشد عظیم سرمایه گذاری روی بخش های صنعت، خدمات، و املاک و مستغلات در این شهر سبب شده است تا مشهد در کنار تهران بدل به قطب اقتصادی ایران گردد.

به همین دلیل است که خرید زمین در مشهد می تواند سود شگفت آوری را در بلندمدت نصیب شما کند. دوران ایران تک قطبی با مرکزیت تهران به پایان رسیده است. حالا ما با قطبی جدید طرفیم که نامش مشهد است.

خرید زمین در صفی آباد مشهد

منطقه صفی آباد در طی سالیان اخیر یکی از محبوب ترین مناطق جهت خرید زمین در مشهد بوده است. این منطقه که به آن الهیه فاز دو و یا پلاک 179 نیز گفته می شود با توجه به برخورداری از موقعیتی مناسب در عین دارا بودن قیمت های مناسب توجه سرمایه گذاران را در طی سال های اخیر به خود جلب نموده است. یکی از اصلی ترین دلایل این اقبال عمومی در زمینه سرمایه گذاری روی املاک این منطقه پروژه های صنعتی و شهری آن می باشد. به عنوان مثال پروژه قطار شهری که به زودی در منطقه صفی آباد به بهره برداری خواهد رسید. همانطور که حتما می دانید این پروژه ها به مرور سبب پیشرفت منطقه و در نتیجه افزایش قیمت املاک و زمین های آن خواهد شد.

اگر قصد خرید زمین در اطراف مشهد برای سرمایه گذاری را دارید زمین های منطقه صفی آباد یک گزینه ایده آل برای شماست. چرا که پیشبینی می گردد زمین های این منطقه از آینده بسیار خوبی برخوردار باشند. توصیه می کنیم جهت دریافت مشاوره در خصوص زمین های این منطقه با کارشناس خبره وب سایت zaminsafiabadmashhad.ir جناب امیر باقری : ۰۹۱۵۸۰۳۷۳۶۳ تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد میشود بخوانید: آینده زمین صفی آباد مشهد

خرید زمین در حسین آباد جلدک

حسین آباد جلدک نیز منطقه ای در نزدیکی صفی آباد است. این منطقه که با نام پلاک 180 نیز شناخته می شود با دارا بودن زمین هایی در قطعات و موقعیت های متنوع می تواند گزینه های خرید متنوع تری را در اختیار متقاضیان خرید زمین در اطراف مشهد قرار دهد.

همانطور که گفته شد خرید زمین در مشهد و هر شهر دیگری بدون کمک متخصصان حوزه املاک کار عاقلانه ای نخواهد بود. چرا که لازم است از امنیت و اعتبار زمین و سندهای قانونی آن و همچنین قیمت های روز بازار اطلاع کامل داشته باشید. با بهره گیری از نظر کارشناسان قادر خواهید بود بهترین گزینه های موجود را با بهترین قیمت های ممکن خریداری نمایید. توصیه ما با شما بهره گیری از مشاوره ها، خدمات و پشتیبانی های رایگان وب سایت zaminsafiabadmashhad است. جهت تماس با کارشناس سایت (آقای امیر باقری) می توانید شماره تلفن ۰۹۱۵۸۰۳۷۳۶۳ را شماره گیری نمایید.

خرید زمین در گلبهار مشهد

رشد خیره کننده منطقه گلبهار سندی است بر تمام ادعاهایی که تا به اینجای مطلب عنوان کرده ایم. شهر جدید گلبهار که با نام سنگ سفید نیز شناخته می شود سال 1390 حدود ده هزار نفر جمعیت و سال 1395 حدود چهل هزار نفر جمعیت داشت. جمعیت این شهر در حال حاضر حدود صد هزار نفر تخمین زده می شود. می توانید تصور کنید که سرمایه گذاری روی زمین های این منطقه در حدود ده سال پیش می توانست با چه سود عظیمی همراه گردد.

اما هنوز هم دیر نیست. منطقه گلبهار هنوز هم یکی از محبوب ترین گزینه ها جهت خرید زمین در مشهد برای سرمایه گذاری می باشد. چرا که این منطقه به سرعت و حتی می توان گفت با شتابی بیشتر از گذشته در حال رشد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید زمین در این ناحیه نیز می توانید با کارشناس خبره جناب امیر باقری : ۰۹۱۵۸۰۳۷۳۶۳ تماس حاصل نمایید.

خرید زمین در مشهد نزدیک حرم

یکی از پر رونق ترین فرصت های سرمایه گذاری حوزه املاک در کلانشهر مشهد خرید زمین در نزدیکی حرم می باشد. دلیل این امر نیز کاملا مشخص است. این منطقه از هر لحاظ جزو پر امکانات ترین مناطق کشور محسوب می گردد. این منطقه از حیث امکانات درمانی، آموزشی، حمل و نقل، مراکز خرید، مراکز فرهنگی، امنیت شهری و… در صدر تمام مناطق شهر مشهد قرار دارد. همچنین در طی سال های اخیر و با اجرایی شدن طرح های تجمیع، نوسازی و بهسازی بافت این منطقه سیل تازه سرمایه گذاری ها نیز به سمت این منطقه روانه شده است.

اگر قصد خرید زمین در مشهد نزدیک حرم را دارید می توانید با جنابامیر باقری : ۰۹۱۵۸۰۳۷۳۶۳ کارشناس این حوزه جهت مشاوره و دریافت قیمت های روز تماس حاصل نمایید.

برای خرید بهترین زمین های مشهد جهت سرمایه گذاری کافی است با مشاوران ما در ارتباط باشید.

یک نظر درباره “خرید زمین در مشهد برای سرمایه گذاری

  • اسدالله رضایی
    بر 29 فروردین 1401

    من تعریف های زیادی از منطقه صفی آباد مشهد شنیدم و میخوام یک قطع زمین در مشهد منطقه صفی آباد بخرم شما مشاوره میدید؟

    • حامد طاهری
      بر 30 فروردین 1401

      بنده در خدمت هستم ، واتس آپ یا تماس بگیرید توضیحات کامل در مورد خرید و فروش زمین در پلا179 مشهد رو توضیح بدم بهتون : ۰۹۳۹۷۷۷۷۳۵۹

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان

مقایسه لیست ها