جدید ترین زمین های صفی آباد، 192 مجزا شده (سپاد)، حسین آباد جلدک - الهیه و شهر سبز مشهد زمین مورد علاقه خود را در مشهد پیدا کنید کار گروه تخصصی مشاورین املاک سراسری شاهرخ
باقری
09158037363
بهترین زمین های مشهد را از ما بخواهید بهترین زمین های مشهد را از ما بخواهید
نتایج جستجوی شما

پیشرفت زمین های الهیه فاز دو

ارسال شده توسط امیر باقری بر 6 مهر 1401
0

در این مقاله در سایت تخصصی زمین جلدک به پیشرفت زمین های الهیه فاز دو میپردازیم.

پیشرفت زمین های الهیه فاز دو برای کارشناسان این زمینه به روشنی روز است. الهیه فاز دو هنوز به معروفیت الهیه فاز یک نرسیده اما طولی نخواهد کشید که این اتفاق نیز خواهد افتاد. زمین های الهیه فاز ۲ فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در حال حاضر و خانه سازی و ویلا سازی در آینده را به شما می بخشند. اکنون آیا شما هم می خواهید بدانید که دلیل این موضوع و این تفاوت در چیست؟ پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

 

الهیه فاز دو کجاست؟

زمین های صفی آباد و حسین آباد جلدک که در بخش غربی الهیه فاز یک قرار دارند الهیه فاز دو نامیده می شوند. حسین آباد جلدک به وکیل آباد نزدیک تر است و صفی آباد نیز بیشتر به الهیه فاز یک نزدیکی دارد. الهیه فاز دو در کناره جاده شاندیز واقع شده و به شهر بسیار نزدیک است. موقعیت مکانی الهیه فاز دو را در نقشه زیر مشاهده می کنید:

پیشرفت زمین های الهیه فاز دو

الهیه فاز دو در حال حاضر یک منطقه غیر مسکونی است چرا که تا زمان پایان پروژه های مهم در حال اجرا، شهرداری اجازه ساخت و ساز در این منطقه را به شهروندان نمی دهند اما پس از پایان کار آنها همه چیز دگرگون خواهد شد. پروژه های عظیمی چون شهر سبز، بزرگراه مشهد – چناران و پایانه مسافربری الهیه پس از پایان ساخت و ساز شان باعث ایجاد رشد قیمت شدید زمین های الهیه فاز دو خواهند شد. زمین های غیر مسکونی الهیه فاز دو پس از پایان این پروژه ها تغییر کاربری داده و قیمت زیر یک میلیون شان به قیمت چند ده میلیونی تغییر خواهد یافت. تغییر یکباره زمین معمولی به زمین مسکونی و نزدیکی زمین های الهیه فاز دو به پروژه های مهم چیزی است که تنها چند سال پس از خرید زمین الهیه فاز دو نصیب شما خواهد شد، پس در این زمینه تعلل نکنید.

 

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اینستاگرام
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان

مقایسه لیست ها