جدید ترین زمین های صفی آباد، 192 مجزا شده (سپاد)، حسین آباد جلدک - الهیه و شهر سبز مشهد زمین مورد علاقه خود را در مشهد پیدا کنید کار گروه تخصصی مشاورین املاک سراسری شاهرخ
باقری
09158037363
بهترین زمین های مشهد را از ما بخواهید بهترین زمین های مشهد را از ما بخواهید
نتایج جستجوی شما

درباره ما

کارگزاری رسمی فروش اراضی فاز دو الهیه

فعال حوزه مسکن ( ملک ) در مشهد

با بیش از 20 سال سابقه کاری در زمینه خرید و فروش زمین های فاز دو الهیه (سپاد، جلدک، سنگ سفید گلبهار)

امیر باقری مهنه متخصص خرید و فروش زمین های اراضی الهیه منطقه 12 مشهد ( صفی آباد، حسین آباد جلدک، سپاد و تقی آباد )

خرید زمین در الهیه بدون واسطه فقط در املاک سراسری شاهرخ

  • انعقاد قرارداد زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری
  • عضو رسمی اتحادیه
  • بورد تخصصی کارشناسی قیمت و نوسان گیری بازار
  • مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش ملک
  • مدیریت کارگذاری املاک سراسری شاهرخ

 

امیر باقری کارشناس زمین جلدک مشهد، بهترین شخصی است که می تواند برای خرید زمین در مشهد به شما کمک کند. با توجه به نوسانات شدید بازار مسکن و زمین های مسکونی، امکان خرید برای بسیاری از مشتریان منتفی شده است. اما راه حل موضوع چیست و آیا باید تا زمان نامعلومی انتظار بهبود بازار مسکن را داشت؟ بهترین راه حل موجود این است که از طریق کارشناس ملک مشهد اقدام به سرمایه گذاری کنید. امیر باقری کارشناس خرید و فروش زمین جلدک با 15 سال سابقه است که می توانید از او کمک بگیرید. افراد بسیاری در نقاط مختلف شهر وجود دارند که امکان خرید نقدی مسکن را ندارند. این دسته می توانند با اخذ مشاوره از کارشناس زمین جلدک مشهد، صاحب خانه شوند.

 

چگونه می توان با کمک امیر باقری کارشناس زمین جلدک مشهد صاحب خانه شد؟

امیر باقری کارشناس زمین جلدک مشهد می تواند به شما راهنمایی کند تا بتوانید با سرمایه های اندک خود صاحب زمین شوید. افراد بسیاری وجود دارند که با وجود میانگین سنی ۴۵ تا ۵۰ سال هنوز نتوانسته اند در شهر مشهد صاحب خانه شوند. افزایش قیمت های ماهانه نیز به گونه ای است که اجازه خرید منزل را به بسیاری از خانواده ها نمی دهد. بر همین اساس امیر باقری مهنه به شما کمک می‌کند تا متناسب با سرمایه و آینده ملک اقدام به خرید کنید. یکی از بهترین مناطق جهت سرمایه گذاری در موضوع مسکن و زمین، مربوط به منطقه ۱۲ مشهد می شود. این منطقه شامل زمین‌های: صفی آباد، جلدک، چاهشک و سپاد میشود. این زمین ها اگرچه به صورت عملی در ابعاد عظیم مورد ساخت و ساز قرار نگرفته اند؛ اما برنامه توسعه شهر شامل آنها می شود.

نظر کارشناس خرید و فروش زمین جلدک در مورد سرمایه گذاری در منطقه ۱۲ مشهد چیست؟

نظر امیر باقری کارشناس زمین جلدک مشهد در مورد زمین های منطقه ۱۲ با توجه به وضعیت قانونی آنهاست. بسیاری از کسانی که جز خریداران زمین های مناطق چاهشک، سپاد، صفی آباد و جلدک بودند در مورد آینده آنها نگران هستند. یعنی به طور دقیق نمی دانند که آیا شهرداری برای شهرک سازی و مجتمع سازی آنجا برنامه دارد یا خیر. همین موضوع علت اصلی نگرانی خریدارانی است که می خواهند اقدام به خرید زمین های منطقه ۱۲ مشهد کنند. تعیین تکلیف تمام این زمین ها با توجه به رویکرد شهری و ملی، حداکثر تا پایان سال خواهد بود. زیرا اولاً اراده دولت بر این است تا هر چه سریعتر مسکن های ملی و شهرک سازی های مختلفی را در کشور اجرا کند. دوماً زمین های منطقه ۱۲ مشهد نیز که پتانسیل و توانایی اجرایی شهرک را دارند قطعاً از این برنامه توسعه مستثنی نخواهند بود.

نظر مهم دیگر امیر باقری کارشناس زمین جلدک مشهد در مورد طرح تفصیلی است که شهرداری برای این مناطق در نظر دارد. این طرح مربوط به توسعه و تراکم این منطقه می شود. البته نظرات متعددی در خصوص این منطقه وجود داشت که میتوانید با توجه به آخرین تصمیم شورای شهر مشهد از آنها مطلع شوید. می توانید با توجه به معیارها و اطلاعاتی که در انحصار کارشناس ملک است برای سرمایه گذاری در منطقه ۱۲ مشهد اقدام کنید. یکی از مهمترین اطلاعاتی که در اختیار کارشناسان املاک است مربوط به توسعه و سرمایه گذارانی است که اقدام به خریداری زمین کردند. نوع سرمایه گذاران ارتباط مستقیمی با آینده املاک دارد و می تواند ارزش قیمتی ملک را تغییر دهد.

 

پیشنهاد کارشناس ملک مشهد برای سرمایه گذاری چیست؟

نظر کارشناس خرید و فروش زمین جلدک این است که زمین‌های منطقه ۱۲ مشهد برای سرمایه گذاری مناسب هستند. مدت زمان سرمایه‌گذاری نباید کمتر از ۵ سال باشد؛ بنابراین نگاه های کوتاه مدت به این زمین ها مناسب نیست. یعنی بازار ملک امکان بازدهی کوتاه مدت دارد اما باید با توجه به موقعیت زمین محاسبه شود. البته زمین های منطقه الهیه صفی آباد میتوانند با اخذ و تایید نظر کارشناس ملک برای سرمایه گذاری کوتاه مدت مناسب باشند. میزان مبلغ جهت سرمایه گذاری در ملک با توجه به موقعیت و مساحت زمین تعیین می شود. البته این نوع سرمایه گذاری برای کسانی است که توجه و تمرکز آنها بر روی ملک است. کسانی که اندک سرمایه ای را جمع آوری کردند و با توجه به همان سرمایه میخواهند اقدام به خرید ملک کنند باید با کارشناس هماهنگ شوند. یعنی قبل از خرید الزاماً باید از نظرات کارشناسی متعدد مطلع شوید تا بتوانید یک قطعه زمین مناسب را خریداری کنید.

آیا زمین های منطقه ۱۲ میتوانند سود دهی داشته باشند؟

همانگونه که در گذشته نظرات کارشناسی در مورد خرید و فروش ملک در منطقه ۱۲ ذکر شده بود، آینده آنها توانست مثبت باشد. یعنی برای پی بردن به صحت و یا عدم صحت نظرات کارشناسان ملک میتوانید نظرات آنها را در گذشته بررسی کنید. امیر باقری، کارشناس زمین جلدک مشهد در یک سال گذشته آینده زمین های جلدک را روشن پیش بینی کرد. البته نظرات کارشناسی او با توجه به وضعیت زمین و پیگیری‌های متعدد از تصمیمات شورای شهر بود. بر همین اساس به خوبی می دانست که تا پایان سال گذشته وضعیت زمین های جلدک مشخص خواهند شد. امروزه تمام کسانی که در منطقه الهیه صفی آباد و سایر زمین های همجوار سرمایه گذاری کردند به سود های خوبی دست یافتند.

تماس با ما

زمان بندی تماس
می توانید از صفحه "صندوق ورودی" در حساب کاربری خود به پیام های خصوصی پاسخ دهید.

نظر نماینده

شما بایدوارد شوید لطفا برای ارسال نظر وارد شوید
اینستاگرام
تماس صوتی
پشتیبانی در کوتاه ترین زمان

مقایسه لیست ها